søndag den 14. august 2011

Fat om strikke- og hæklepinde og skynd dig at få strikket nye puder til sofaen så den er klar til det kolde efterår


puder.jpg
 Jeg tror på strikkede sofapuder bliver det nye hit til boligen. Er man til retro går man selvfølgelig amok i farver, og er man til det mere enkle look vil jeg klart gå efter blide farver fx. jordfarver, sort, hvis og grå.
Jeg har været igang selv med en pude i snart 1 år (ja det er sgu svært at strikke) i grå med en beige stjerne, SELVLAVET mønster vel at mærke. Jeg bliver meget stolt når den forhåbentlig bliver færdig og kan pryde min sofa til efteråret.
rueverte.dk butikken inde i indre by har de et fantastisk udvalg af smukke smukke puder bl.a fra Ayama som er kendt for deres strik. DAY har i deres HOME kollektion også lavet strikkede puder. 
ce7b8448b5866363e254dd50572662f6_h117w157_crop.jpgHvi du har råd, så køb dig fra det! Resultatet er LÆKKERT. Eller hvis du har en ferm i familien der kan det med strik, så sæt dem i sving. Jeg er i hvert fald tæt på at gå til nødhjælp hos min mormor eller farmor snart.

7455-1.jpg
Mix dine strikkede puder med andre textiler. fx som denne med en smuk paliet stjerne.
file_103_40.jpg


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...