fredag den 29. november 2013

Office NOT in progress part 3

Så fik jeg sat spejle og bordskånere op på væggen. Det var meningen at det skulle være helt anderledes (sådan er det altid) for jeg synes i hvert fald slet ikke det ser flot og overskurligt ud, i hvert fald ikke når man pludselig hænger noget op på bordskånerne. Så jeg har besluttet at sætte én stor hvis opslagstavle op i stedet. Men jeg synes lige I skulle have lov at se det. Måske er der nogen der kan bruge idéen.

Jeg vil lige advare folk derude hvis I sætter disse spejle op som er købt i IKEA, så skal I være opmærksomme på at det ødelægger væggen bagved. Det er stærk tape der kan holde en jetjager!! Til gengæld skal I ikke bekymre jer om de falder ned.

Hav en fantastisk weekend






3 kommentarer:

  1. Idéen med lamperne synes jeg er rigtig god - overvejer lidt om jeg måske skulle tilføje lidt flere lamper over mit skrivebord - jeg har i forvejen to sorte, så tænker at to sorte mere ville pynte fint, selvom de får en anden form :)

    SvarSlet
  2. Det ser super godt ud. Men kan godt følge din tanke med at det bliver lidt rodet. Tilgengæld synes jeg det er en vildt god ide med at have en lysestage stående ovenpå de spejle :)

    SvarSlet
  3. For fed en idé, med bordskånere som små runde opslagstavler!!!

    Louise Siri

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...