fredag den 10. maj 2013

En tur på genbrugspladsen blev til et drivhus





Her er et ægte gør-det-selv drivhus. Min mors kæreste Michael skulle en tur på genbrugsstationen og der lå 6 flotte gamle vinduer han snuppede med hjem, og skruede dem sammen på en europa palle, og nogen brædder hits og her. Med lidt snilde fik han dette resultat, og jeg måtte stå sammen med min mor og klappe i mine små hænder, for nøj hvor er det fint.

Jeg vil på det kraftigste anbefalde min mand til at bygge et til mig (når han har renoveret køkken)






Indenfor er der plantet en tomatplante i hver sin murespand, og et par gamle vinkasser udgør det for krydderurte-kasser.
Små pelargonier pryder de såkaldte vindueskarme og giver et rigtig hyggeligt udtryk.





Udsigten sætter også i sig selv et prik over i'et.



7 kommentarer:

  1. Hold op hvor er det bare lækkert! Håber du får overbevidst din mand om at du skal have et lignende :D

    SvarSlet
  2. Nej nej nej! Hvor er det bare SÅ fantastisk fint! Hvor vildt han lige har bikset det sammen :-) Er helt mundlam... Sådan et kan jeg godt forstå du også må eje! :-)

    SvarSlet
  3. Det er simpelthen s**** smart - det er en fantastisk god ide :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare en super ide og hvor er det flot :) jeg drømmer også om et drivhus - måske jeg skulle høre min mand om han kan bygge sådan et til mig ;)

    SvarSlet
  5. Sådan et må jeg da eje <3

    SvarSlet
  6. Hvor er det da fint - ville ønske min mand var handy...

    SvarSlet
  7. Tak for alle dejlige kommentarer. Jeg vil vidergive dem til den handy'e mand. :-)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...