fredag den 19. august 2011

Lys i mørket

Efteråret er så småt ved t banke på døren, AL for tidligt. Derfor skal vi til at bruge mere lys.
Lyset har en meget vigtig rolle når du indretter dit hjem. Lys kan forandre et helt rum hvis man bruger det rigtigt. Herunder vil jeg poste nogen fede lamper som både giver et fantastisk lys og er et "møbel" i sig selv.
Min højt elskede lampe, 'Sild' fra Design by us. Pris 2100 kr.
Jeg fik skærmen af en veninde som havde en i overskud, købte grøn ledning, pære og stålwire og en stålpind - wupti så havde jeg en lampe der havde kostet mig 300 kr. 
Der mangler en sild som er et fiskeblink der hænger ned fra midten.


620.jpg
Design by us er utrolig dygtige i belysning. Du kan bl.a designe din egen lampe i farve og form.
300967.jpg

Endnu en fra Design by us. Papillon hedder den. Pris 2300 kr

120XL-Le-Klint_Show2.jpg Snowdrop her fra Le Klint er og bliver en klassiker. 
Pris 2295 kr med diameter på 55cm
BL5-sort.jpg
Bestlite BL5 væglampe. også en klassisk lampe man aldrig bliver træt af. Pris 3595 kr.
De fås også som loftlamper, gulvlamper og bordlamper.

ikea--brasa-bordlampe__0093058_PE230084_S4.JPG.jpg
Hvis man hører til dem der skal spare lidt, kan IKEA godt være med. Her fx BRASA 365+ til 525 kr. God neutral bordlampe.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...