mandag den 14. november 2011

Besøg på Frederiksberg

Denne bolig kan man rolig beskrive med ordrerne: klassisk, kvalitet og design. Det er min dejlige kusine Mie der bor her med hr. Voss. 
Hun har sans for detaljen og enkelhed. 
Her kommer nogen billeder af deres flotte hjem, hvor der altid er te og et dejligt stykke kage til gæsterne.

Hyggelys i vinduet i fine lanterner fra Skjalm P.

Mogens Lassen's Kubus lysestage, og billederne på væggen er fra et lille galleri i Jægersborggade.





Væglampe fra bestlite og Gerheard Ritcher plakat, 1025 colours.


Noget af samlingen fra Royal Copenhagen. Te og kaffe smager bare bedre i en pæn kop.
Så er det sagt!



Lækre olier til madlavningen.
Hold øje med mit indlæg der kommer senere, cool køkken hvor du kan få ideér til at pifte køkkenet op.

Viskestykker fra Skjalm P. Et hvert køkken har ret til flotte viskestykker

I entreen bliver man mødt af orden og ro. Et enkelt billede, og et lille lys. Sådan!



Vindueskarm i soveværelset er også holdt i enkelthedens tegn.
'Keep it simple'


En stor tak til min kusine der ville vise sit hjem i glimt.

Hvis du derude vil vise dit hjem frem så skynd dig at send en mail til mig. sinegrenaa@gmail.com



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...