mandag den 28. november 2011

Som lovet nye og bedre billeder af den dejlige kolonihave

I weekenden var vi lige på visit i kolonihaven, og jeg huskede kameraet og fik taget nogle billeder af gulvet.
Det er det fedeste gulv jeg nogensinde har haft, og jeg er så spændt på at "bo" på det til sommer.
Stue med lounge seng

Soveværelse


Spiseplads med de stole jeg trillede hjem fra sankt hans bålet.





Gammelt arkivskab som jeg selv lappede sammen (meget stolt handy-woman)
Loppebillede, barbuscka, og retro kande fra min mormor

Skønne puder min mor har syet


Loppeglas til dejlig kold hvidvin

Sutsko - et must have i kolonutten!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...