fredag den 9. december 2011

H&M Home Event med Boligmagasinet


Igår var jeg en af de heldige der havde fået plads til Boligmagasinets eventaften i H&M Home. Der var julegodter, goodiebags, og stylist Sidsel fra boligmagasinet som kom med et bud på et flot dækket julebord. Du kan se længere nede hvordan det bliver dækket. Udover alt dette dejlige var der 20% på alt. Lækkert! 
Jeg fik købt mig fire nye puder og et lys, blandt andet den okkergule i velour du kan se nederst i billedet, og en fin rund i velour som er øverst.


Jeg tror, lige som H&M, på velour. Det kommer vi ikke udenom de næste sæsoner

Jeg kom egentlig efter denne sjove glimmer pude, men den var udsolgt!


Fin lille egernpude. Den købte Julie.
 





Al porcelæn er fra Kähler.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...