tirsdag den 20. december 2011

Hop med på strikbølgen til sofaen, men på budget!


Allerede i efteråret flirtede jeg med tanken om nyt look i stuen. Jeg har, som mange andre, haft farveflip i boligen hvilket er en dejlig ting. Farver gør mig glad- men jeg savnede noget mere stilrent og roligt, så jeg ville starte med at skifte puderne i sofaen ud.
Strik i boligen er jo det helt hotte lige nu, men en S.U kan ikke finansiere en pude i Rue Verte til 399 kr. Så jeg gik i gang med strikkepinde og nedenfor kan jeg langt om længe vise dig resultatet. 


Det her er egentlig en anden pude jeg er igang med, som kun er ret-strikket.
Jeg har strikket et stykke i glatstrik i pudens mål, og syet det sammen med bomuldslærred bagpå, og monteret en lynlås. Jeg har max brugt en halv garnnøgle, så den har kostet mig ca. 30 kr at lave.

Lidt farver må der gerne være. Den grønne pude er fra H&M Home i velour,  det samme er den mørkelilla.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...