søndag den 8. januar 2012

Det ønsker jeg mig til min fødselsdag :-)

Små skåle med prikker 150 kr.



Skilt 275 kr. fra Liebe
Perlekrukker ca. 500 kr. fra Liebe


Nespresso mælkeskummer 575 kr i hvid
Gerorg Jensen bestik, Copenhagen. Middagskniv, Gaffel, Ske og barneske
Aflangt fad
Termpkop 559 kr. 2. sort.

Prinsesse frokost tall. str. 22 cm. ca. 250 kr. i 2. sort.

Anna Carin Dahl fyrfadslysestager 250 kr.
Poul Kjær rokkefår. nypris 2600 kr. Gerne et brugt.



Kubus stage til 2 lys. ca. 599 kr tror jeg...
Rensdyrskind 750 kr.



Puder fra By Nord

Puder fra By Nord
Holmegaard vase

Small stuff baby sengetøj 225 kr.
Ferm Living baby sengetøj 225 kr.

Normadot.dk sengetøj 225 kr. • http://normadot.dk/baby-sengetoej-lucky

Fugleplakat fra mimiscirkus.com til 139 kr.





Dejlige dufte

Karmameju face serum ca. 350 kr. Eller andre produkter derfra, jeg er nemlig fan!


Halskæde fra Moss Copenhagen på Nørrebrogade eller Falkonér Allé.
Line&Jo fingering til ca. 250 kr. 

Sort cardigan a la månestråle som denne.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...