mandag den 16. januar 2012

...Og hun blev fejret i 2 dage!!

Weekenden stod på fødselsdag for hele min store familie, og mine skønne veninder. 
Puuuhh og i dag skal der gøres rent, og slappes af efter en heftig omgang med boller, lagkage, brunch og en hel del opvask...


Jeg fik 3 sæt bestik, Liebe wc/bad skilt, smykker, legetøj til Karla, Anna Carin Dahl lysestage, to bøger..
...og jeg fik 3 små Helbak skåle og 1 stor med låg og en Holmegaard vase.
Skønt at blive så begavet...
Gaver gaver gaver :-)








Frække lille niece Asta



2 kommentarer:

  1. Jamen stort tillykke - de vidunderlige uger bliver du glad for, når først barslen begynder. Den er fantastisk som vejviser og for mig betød den at jeg liiige kunne samle overskud til at imødegå den udfordrende opførsel med lidt mere forståelse! :-)

    SvarSlet
  2. Tak Dorte. Jeg har godt hørt fra flere at den bog var deres redning eller bibel. Den smugle jeg har læst minder meget om Eriksson's udviklingsteorier om livets første faser, og det giver jo meget go mening. Men du har jo hele to unger at deale med!! Pyhh godt gået! Din pakke kommer forøvrigt nok imorgen onsdag. :-)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...