mandag den 19. marts 2012

Altanen i NV kører i forårsstilling






Selvom vi nu har fået kolonihave, har vores altan en speciel plads i mit hjerte. Vi har sol fra kl 10-18 på denne altan, og her er drukket meget kaffe med veninder, slikket sol, læst til eksamen og drukket fredagsøl. Jeg glæder mig meget til at finde hynder til bænken. De gamle måtte lade livet efter to sæsoner.
Hep hep forår! Vi er klar i nordvest til du kommer.


Mmmhh det her var sidste år omkring påske! Glæder mig



 



Her har vi køkken altanen som er et godt ekstra køleskab og opbevaring

Go uge til alle ude i det lille forårsland. 

2 kommentarer:

  1. yes yes - vi hepper på forår :)

    SvarSlet
  2. Jah! Forår på altanen er det bedste. Vores altan er kun lige 2,5 år gammmel, men den er fantastisk. Og med sol fra kl. 10-20. Dét er fantastisk:)
    Kh. MiA

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...