onsdag den 9. maj 2012

Kolonutter, picture frame og malerklatter

Så har vi boet i kolonutten 1 uges tid og det er FANTASTISK at have fuglesang når man vågner, og følge med i blomsterne og foråret.
På mine mange gåture går jeg tit og lurer (hvem gær ikke det) på de andre fine huse i området. Jeg har fotograferet mine favoritter, og man bliver helt i godt humør når man går og kigger på folk der hygger sig i haverne.

Så har jeg malet stole. De stole jeg fandt på lossepladsen og betrak har fået nyt liv i lyseblåt! Jeg synes det ser drøn godt ud på det hvide gulv.

Ja og så er gået amok i min nye app Pictureframe!!

1 kommentar:

  1. SÅ fin stol og du har helt ret mht det hvide gulv. Lækkert! :-)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...