torsdag den 24. maj 2012

Tjek de skønneste Give Away's hos Mama Lola, og se mit ukrudtsstilleben i vindueskarmen


Jeg deltager, sammen med 200 andre, i lodtrækningen om en fantastisk give away hos 
Mama Lola, se bare her.
Ta et kig på hendes fede fede blog hvis du er bidt af en retro-holic. Det' for feedt! 
Jeg er nu ikke selv fuldstændig retroholiker, men jeg synes det er SÅ fedt at køre stilen fuldstændig igennem. 




I går var jeg så uheldig at slette alle de billeder jeg havde taget af kolonihaven denne måned. Men jeg nåede at få disse to, så her er en lille smagprøve på lidt af kolonutte-hyggen.

Jeg er blevet heldig ejer af en Lyngby vase, den lille hvide, som min farmors veninde havde en masse af, og har SMIDT UD!!! Indtil min farmor liige nåede at få denne til mig. 
Jeg har pyntet dem lidt med ukrudtsblomster :-) Tja hvorfor ikke. Det kan de da ikke gøre for. 

Imorgen rejser jeg og min lille familie til Budapest. Karla fylder 3 mdr om nogle dage og jeg forstår ikke hvor tiden er blevet af. Når jeg kommer hjem, glæder jeg mig til at male min kommode lysegul, og se hvor meget mine sommerblomster er spirret.

Go vind herhjemme



1 kommentar:

  1. Godt tur :) får det helt dårligt over at nogen har smidt lyngby vaser ud!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...