tirsdag den 12. juni 2012

Så skal der tapeseres!!

Så er jeg klar til at tapetsere på mandag hvor min kære tapet-lover veninde skal hjælpe mig. 
Der er selvfølgelig shoppet i Retro Villa.




Det er soveværelset i kolonihaven der står for tur. Du husker måske mit indlæg om valg af tapet, det er dog blevet noget helt andet. Jeg vil prøve at holde mig til de farver jeg har valgt derude. Lyseblå, natur, sort, hvid og lysegul.


Jeg beklager dybt at der ingen billeder af terrassen er kommet endnu. Det skyldes ren og skær tidsmangel. Men de kommer, jeg lover det!



3 kommentarer:

  1. Tak for besøg på min blog :-) jeg bliver også hængende her hos dig!

    Sjovt jeg er også i'gang med iPhone sleever, har fundet stof og klippet.. At få syet den er være ;-)

    Kh Rikke (nb. Har du set min give away)

    SvarSlet
  2. Uuuuh... sikke noget smukt tapet :)
    glæder mig til at se billeder af det når det er kommet op!

    Kh. Betine

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...