onsdag den 12. september 2012

sneak peak på vesterbro


Her bor Helene og Tobias med deres lille datter Rosa.
Helene er lære og kunstner i sin fritid. Og dét kan ses i deres FANTASTISKE hjem på Enghave Plads på Vesterbro.
Det er hipt. Det er kitch. Det er über coolt


Som jeg tidligere har nævnt har vi super langsom netforbindelse i kolonutten. Så det er begrænset bloggeri. 
Men på 53 min har jeg da uploadet disse 2 billeder. Og mine damer (og herre..?) det er hvad i får for denne gang.
Jeg håber i stadig vil følge med når jeg vender tilbage til kbh og hurtig internet til oktober


3 kommentarer:

  1. ..og 2 billeder af denne lejlighed er bare slet ikke nok. Wauw de bor lækkert. Sejt med den collage af trekanter på væggen. I love it :)

    SvarSlet
  2. Ja jeg må sige jeg også glæder mig til mere der fra... det ser vildt cool ud.....

    Og nyd nu de sidste uger der ude i det fri....

    SvarSlet
  3. Super fedt de bor, du må vise flere billeder når du er tilbage med hurtigt internet :o)
    Jeg har kigget forbi dig flere gange for at se nyt ;o)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...