onsdag den 17. oktober 2012

Wendy Wardrobe


Hej i blogland.
Lidt stilhed på min lille blog da jeg har en lille tullerfis der er syg. Faktisk så syg at vi blev sendt på Hvidovre Hospital fordi min egen læge synes hun var lidt for sløj. (klart når man har 39,9 i feber)
Helvede fortsatte med lang ventetid og nåle mig her, og nåle mig der de skulle stikke hende med. Føj det er modbydeligt at fastholde sådan et lille menneske der bare kæmper imod. For at gøre en lang historie kort så er vi heldigvis hjemme igen, med en lille pige der formentlig bare har en slem virus og stadig feber. 
Så i dag har vi bare hygge os herhjemme og ordnet alle de løse ender. Jeg fik syet en kjole færdig som i får at se imorgen. 

Apropos Wendy Wardrobe så er der vidst ingen der længere er i tvivl om efterårets komme.
Jeg har arbejdet for det intalienske tøjmærke Patrizia Pepe for nogen år siden, så jeg er så heldig at være rigelig godt forsynet med lækre fede jakker og læderjakker. Jeg glæder mig til at tage dem i brug i år, specielt fordi min store mave fyldte det hele sidste efterår.

Ha en god nat, og en solbeskinnet dag imorgen allesammen

På billedet: Gul jakke: vintage, lilla stik halstørklæde made by me, ternet PP jakke, Mulberry taske (mit næst-kæreste eje), bilibi støvler, stiletter, og pump fra hhv. TOPSHOP og Brints


1 kommentar:

  1. Stakkels lille pige godt at det går bedre, rigtig god bedring.

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...