tirsdag den 27. november 2012

Hvor bliver min julelyst af??

Sidste år fik den fuld gas herhjemme med julepynt og julehygge. MEN alting har en forklaring. Jeg var netop gået på barsel og gik blot og ventede på min lille pige. 
Wupti så er der lige gået 1 år og vi har julen for døren igen igen. 
Jeg er på ingen måde klar eller i stemning. Stemningen kommer, det véd jeg, men klar, det ved jeg sgu ikke om jeg bliver. Det er som om jeg ikke rigtig helt orker at pynte op i år...
Sidste år lavede jeg, synes jeg selv, den fineste juledekoration. Den blev også vist på bloggen, du kan se den her og stjæle idéen.
Jeg synes mere jeg nyder at se hvordan alle andre juler. Men her er lidt af hvad jeg synes er en fed julestil.

Billederne er alle fra nettet



Var der nogen der sagde pasteller?

Måske kommer jeg rigtig i stemning hvis jeg udlodder en jule give away....hvem ved ;-)


1 kommentar:

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...