lørdag den 29. december 2012

Julegavehøst

 Så kom vi sikkert igennem julen. 5 dage i træk med hygge, mad og samvær med familier på kryds og tværs. Lidt sent- men her er et glimt af mine julegaver. Jeg har en bytter tilgode fordi jeg fik 2 ure, så jeg går og spekulerer over hvad jeg kunne tænke mig.


opsats skål

 en megamussel termokop
Nu har jeg sørme også en god samling

Jeg er glad for årets høst!

Her kommer nogen af de ting jeg overvejer at købe for bytteren...Jeg er meget i tvivl. Hjælp mig!


Jeg håber alle har haft en dejlig jul med jeres kære.




3 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre gaver - og en imponerende samling du har :)

    SvarSlet
  2. Jeg kan ikke se det første billede, men med mindre at det er en rejse til maldiverne, så ville jeg vælge puden! Man kan ALDRIG få for mange puder :o) Godt nytår
    Kh Jannie

    SvarSlet
  3. Dejlige gaver :o) Hay hånden er da fin og så kan der sikkert købes lidt mere for prisen op til et ur ;o)Feks. Hays dejlig bløde viskestykker :o)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...