torsdag den 17. januar 2013

Kære Blog jeg savner dig

Kære blog. Jeg savner dig!
Jeg bruger næsten al mit krudt på at kigge på huse. Det er jo en hyggelig ting, men man bliver også helt skør af det. 
Derfor forsømmer jeg lidt min blog. I know! 
Dertil er jeg også startet som boligstylist, sådan lidt ved siden af barsel. Det er så fedt og jeg elsker det, men det bruger jeg også meget tid på. Til marts kan i se min første boligreportage i norske BoligPluss
Det kommer der selvfølgelig et indlæg om senere. 

Nåh Men vi venter på at vores nye seng skal komme. Og I kan tro jeg glæder mig. Derfor har jeg surfet lidt rundt på Pinterest og ladet mig inspirere af forskellige soveværelser og primært sengegavle.
Og så faldt jeg over noget sødt babysengetøj og voksensengetøj i H&M HOME.



De tre første billeder er alle fra pinterest

Mit kommende soveværelse skal klart emme af skandinavisk ro og enkelhed. Gerne med fede og sjove detaljer men kun i rolige farver.




Billeder fra H&M Home. 
Sengesæt voksen: 199 kr
Sengesæt baby: 129 kr.

9 kommentarer:

  1. tillykke med salget af din bolig serie !!!!
    Kæmpe stort smil,
    glæder mig til at se den.

    SvarSlet
  2. Tusind tak Camilla! Det er bare så fedt! Er stadig helt høj selvom det snart er 2 uger siden den gik igennem.

    SvarSlet
  3. Tillykke med salget af din styling, bliver spændende at se :o)
    Sikke en sjov ide med palle sengegavlen ;o)Jeg håber i kommer til at sove fantastisk i jeres nye senge :o)

    SvarSlet
  4. Tillykke med din boligreportage super spændende :) kommer kolonihaven ikke også i boligliv i år?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak. Jo den kommer i boligmagasinet til sommer.

      Slet
  5. Ej hvor fedt Sine.... det lyder da helt vildt spændende.... Hvordan kom du lige igang med den slags... Jeg ville ELSKE det....

    SvarSlet
  6. Hej Louise. Det har været min plan længe, og pludselig fik jeg en aftale med en fotograf fra vennekredsen som var med på at prøve det, og så ventede vi bare på boliger. Nu er vi igang og har allerede 6 boliger vi skal besøge. Men man skal jo have is i maven og tåle hvis ens arbejdstimer går til spilde hvis ikke det bliver solgt.

    SvarSlet
  7. Ej hvor fedt, at du kan få lov til at bruge dine kreative evner :-) Og ja det er hårdt at kigge på huse, især når man hver gang tænker...det er jo lige det hus vi skal have og så kommer man ud og ser det, og så er mavefornemmelsen HELT forkert. Håber at i snart finder drømmehuset, så du kan komme igang med at indrette det...og vise billeder på bloggen selvfølgelig ;-)
    /Anja

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja eller kender du det hvor man kommer til at kigge på de der er lidt for dyre, og så kommer man til at forelske sig i det! Dårlig og farlig cocktail.

      Slet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...