fredag den 29. marts 2013

Endelig har jeg vundet noget


For første gang i mit liv har jeg vundet noget! Det er en dejlig følelse at få noget helt gratis! Noget man oveniløbet gerne ville ha'

Jeg blev kontaktet af by Lassen som havde set min blog og afholdte en påske give away. Jeg blev inviteret til at være med, og wupti, pludselig kom den ind af døren. Den smukke Kubus Bowl i farven cool gray.
Den kan jo praktisk set bruges til alt. Blomster, frugt, poletter (som her), påskeæg, ect. 
Jeg fik desværre ikke fat i nogen pastelpåskeæg, for det tror jeg ville ha været fint, men poletterne pynter nu også fint.




5 kommentarer:

  1. Nu også dig ... Jeg er da vist snart den eneste i blogland, der ikke har fået den skål ind ad døren - blink blink :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Æv for dig! Men hey du fik designletters !

      Slet
  2. Den er så fin - heldige dig :)
    God påske.

    SvarSlet
  3. Den er rigtig fin.
    Man har lov at være heldig en gang imellem.
    Har lagt mig til som fast læser af din blog.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen Lonni, rart du følger med.

      Slet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...