fredag den 17. maj 2013

Teaktræsmøbler ønsker nyt hjem

Min blog skal egentlig ikke fungere som en trendsale eller dba konto, meeen når jeg nu ved at der er så mange af jer blog læsere der elsker retro, så vil jeg da lige vise det her også. En gang imellem skader det jo ikke.
Alle møbler er teaktræ.
Alt skal afhentes i Værløse

 Sofabord massiv teak. Udtræk i begge ender. Den ene ende kan i se der ligger en slags film så man kan sætte fx varme ting.
Der er en lille fejl i samlingen på det ene ben, det skal lige ha noget trælim.
ca. mål. 120x50

PRIS. 600 kr.
Eller kom med et bud




Lille skab. mål: Bredde 50, højde 78, dybde 27
En skuffe og to låger. Listen mellem skuffe og låger er defekt, men skal bare sættes fast.
PRIS 250 kr.
Eller kom med et bud.



1 kommentar:

  1. Hej Sine.
    Jeg er meget interesseret i det lille skab, men vil virkelig gerne se det live. Bor tæt på Værløse, så intet problem der. Hvornår kunne det passe dig?
    Du kan skrive evt. skrive til mig her
    rikkeoesteroe@hotmail.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...