torsdag den 18. december 2014

Altid godt med forbedringer. BRYGGERS

Da vi i sin tid flyttede ind, blev bryggerset ikke prioriteret andet end at gulvet fik ny betonlægning på og vi fik nye sat nye PAX skabe op fra IKEA. Lågerne gav jeg sorte brede lædergreb, du kan se hvordan man laver sine egne greb her, eller se vejledningen til de sorte her. 
Siden har det udviklet sig til at vi holder farverne derude i sort og hvid. 
Nu hvor vi venter en lillebror har vi fået sat bordplade op langs væggen så det kan bruges til pulseplads. Vasken er fundet i storskrald og blandingsbatteriet er fra IKEA. Puslepuden har fået nyt betræk jeg selv kastede mig ud i at konstruerer...Og det lille kaninspejl er fra H&M HOME. Bag døren har vi lavet vaskesøjle, og til alle vaskemidler har jeg brugt ALGOT skinnesystem fra IKEA. 
Min gode handyman Rasmus har selv bygget kasser af OSB plader til at dække fyr og elmåler. 
På Pinterest fandt jeg inspiration til min lille sokkevæg. Man kan ikke se det, men på plakaten (som jeg selv har lavet) står der: Clean. Single. Looking for a mate. 
Så alt i alt er der ikke smidt mange penge efter dette rum, men jeg er blevet virkelig glad og tilfreds med resultatet. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...