tirsdag den 16. december 2014

JUL anno 2013

Sidste års jul, som også var vores første i huset, så sådan her ud. Jeg nød det virkelig, og fik da også sat langbord op i stuen til hele familien der kom til gløgg og minijul d. 22. Jeg havde totalt ikke regnet med det var så svært at finde et juletræ som det var. Og jeg havde også forventet noget helt andet, men det blev fint og hyggeligt alligevel. Jeg har erkendt at det tager nogen år at indsamle sig noget julepynt som man gider glo på hvert år. Jeg bliver så glad og inspireret på Pinterest og sætter en masse tanker igang omkring stilen for julen, men hvert år kommer det alligevel lidt bag på mig hvor lidt og hvor meget pynt jeg har... 
Hvad siger I? Har I bare topstyr på julen og julepynten hvert år?


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...