søndag den 28. juni 2015

1, 2, 3 så gik der lige 6 måneder...

Ja det der med at få børn det er nu skønt, men nogen gange også en anelse opreklameret. Hold nu op hvor tiden går, den ene dag tager den anden. Og som overskriften siger 1, 2, 3 nu er der gået 6 måneder siden Bertram kom til verden.

Sidste indlæg var 23. december 2014. Han lod vente på sig den lille lort. 27. december kom han med lynets hast. Vi kørte hjemmefra 6.35 med ok gode veer, men jeg var sikker på at nu skulle jeg ind og ligge 5-6 timer inden jeg havde ham i armene. Vi parkerede 6.45 på Herlev hospital og kl. 6.58 var Bertram født. Det gik ret så stærkt. Jeg nåede lige at kaste mig op på en brix og jordermødrene havde så vældig god tid, og synes bare jeg var lidt hysterisk da jeg råbte at jeg altså skulle presse!! Indtil de fik hevet bukserne af og kunne se hans hovede. Så det gik som det gik, hurtigt og uden så meget pis.

Dagene efter var knap så festlige. Brystbetændelse, blodige brystvorter, og indlæggelse i 4 dage med IV drop var ikke sjovt. Så hellere føde en gang mere. Men jeg kom igennem da jeg vidste at jeg godt kunne, for jeg var fuldstændig samme forløb igennem med Karla. 
Og så er vi tilbage hvor vi startede. 6 måneder er gået. Bertram er mega total vildt sød og kær. Nem unge, skal ikke klage. Karla.... hende skal jeg ikke engang gå i gang med at skrive om... Hun er et indlæg for sig...(læs 3 års alder = man leder bare efter SLUK knappen)





Som jeg har skrevet tidligere om min spæde opstart, så ser jeg endnu engang om jeg kan holde lidt liv i bloggen. Tak til dem der har tålmodigheden i behold 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...