lørdag den 31. december 2011

Alternativer...


Nåh nu er nytårsaften for døren, og gad vide hvor mange skønne kvinder der de sidste dage har tænkt OUTFIT!!!
Jeg er i den (heldige/uheldige) situation at være gravid i 7. måned og har kun meget få valgmuligheder til outfitet til aftenens fest. Derfor har jeg tænkt mig at pimpe den helt op med lak, smykker og lækkert hår...
DAGENS DILEMMA!
Hvilken lak, og hvilke sko skal jeg dog vælge?? 
`?=)((/!&%!€#!#"#!#€"#%&!€"&%/(&")(/=!("?=/&(%/&%€#"!!!"#€

Essie lakker, fra venstre: oxyderet ring fra Moss Copenhagen, sølvring fra MielkoBinner, oxyderet ring med vinge fra pieces, min barnering fra jeg var lille, sorte vinge øreringe fra gina tricot, stjerneskuds ørering fra Moss Copenhagen, halskæde fra Arena.

 Ja ja det nye kamera skal der lige leges med...      




Sko fra venstre: Billibi støvler, Tiger støvletter, italiensk pumps, betsy johnsson slingback, topshop slingback.
Kjole fra Ganni




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...