torsdag den 29. december 2011

Julen hos mutti og hvordan du kan dækket et dejligt julebord


 Hej hej på bloggen.
Selvom julen er ovre nu tillader jeg mig alligevel at lægge lidt billeder ud af min jul. Jeg fik nemlig et nyt Canon G10 kamera i julegave, som jeg har øvet mig med de fleste dage. Billederne nedenfor er hjemme hos mutti der rigtig juler i god stil.

 


 Medusa jul

 

 

 Nissefar og Nissemor 





Et veldækket julebord bliver til...

Julebordet hos min mor er altid en fryd for øjet
 




Min mor plejer altid at have to kandelabre i hver ende af bordet. I år forslog jeg at lave en asymmetrisk bordpynt i form af ulige og skæve ting at pynte bordet med. Fx har vi sat de to engle sammen med kandelaberen, og gyngehesten sammen med en musselmalet kaffekande med gran og roser, Bing og Grøndal figur (julegaven/arvestykke fra mormor), samt to smalle lys.
 

 
Og her er det færdigt...og veldækket !


... Og hos svigerfamilien



Jeg håber alle har haft en rigtig dejlig jul. Nu er JEG i hvert fald mæt af jul, og ser frem til det nye år.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...