mandag den 4. juni 2012

Er dit hjem og dit slot...

I weekenden var jeg på haveudstillingen 'Mit hjem er mit slot' i Frederiksberg have.
Det var skønt at gå rundt og suge inspiration og ideer til sig. Det meste bar præg af meget romantisk "Hvidt i Hvidt" stil, men alene alle blomsterne var guf for mig der er ny haveejer.
Jeg kom kun hjem med den lysregule mælkkande. Selvfølgelig!

Mine hjem (lejlighed og kolonut) er mine slotte. Hverken store Hellerup villaer eller luksus lejlighed. Men det er mine små perler. Det er her jeg henter energi og har utrolig mange dejlige minder og stunder. Og jeg elsker dem.
Hjem kære hjem!

Go vind til alle derude.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...