fredag den 8. juni 2012

Gult skal det være, og snarlig terassebygning

NU kommer mallingen imorgen til min kommode. Jeg får forhåbentlig tid til at male den med det samme.
I morgen går det løs. Der skal bygges terasse i kolonutten. Holdet er indkaldt, der er bagt boller og jeg glæder mig til at se resultatet, og selvfølgelig vise det færdige.
Farven bliver 1313 fra flugger!
Nårh ja WOOP se min nye Liebe perlekrukke! Love it!


Og så har jeg hængt lidt midlertidigt på væggen så der ikke er så tomt. Leder stadig efter det rigtige billede.







2 kommentarer:

  1. Eiii jeg glæder mig virkelig til at se det færdige resultat :-)

    SvarSlet
  2. Tak. det er virkelig blevet flot. billeder kommer straks imorgen.

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...