søndag den 14. april 2013

JuuuhhhhHuuuss (Juhu Hus)

E N D E L I G fandt vi vores hus! Endda i den by jeg voksede op i.


Jeg er SÅ glad. Vi skal allerede overtage 15. Maj så det er lige rundt om hjørnet. 
Lige nu kigger vi på køkkener. Jeg er ellers sikker på at der er mange i blogland der ville klappe i deres små hænder over de fine tapetdetaljer i alle skuffer og skabe. I øjeblikket er jeg meget hooked på sort køkken, måske med kork gulv...Her er et link til det køkken jeg er hel vild med LIGE nu...
Jeg glæder mig til al det lys jeg skal have ind gennem vinduerne. 
Jeg glæder mig til nyt køkken. 
Jeg glæder mig til en tur i skoven lige ved siden af. 
Jeg glæder mig til vin på terrassen i solnedgang.

Her er et link til de nysgerrige. 





8 kommentarer:

  1. Måtte lige ind og lurer ;-)Hold op det ser bare så fint ud! Sikke meget plads. Og ellers sådan et fint køkken! Held og lykke, det bliver da så spændende!

    SvarSlet
  2. Ejjjjj hvor er det bare et fedt hus, helt fantastisk, det kan jeg godt forstå i er faldet pladask for..... og jeg må også tilstå, jeg er en af dem der ville ELSKE det køkken, det har bare alt den ægte charme og tapet og teak og retro som er helt ideelt i min verden.... MEN nu er det jo ikke mit hus, det er dit, og jeg er sikker på i også får det til at fremstå helt fantastisk....

    TILLYKKE I HVERT FALD.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke det er da alt for spændende ........

    SvarSlet
  4. Tillykke med huset, jeg har lige været inde og kigge og det ser rigtig fint ud :) hvor er det godt for jer :)

    SvarSlet
  5. Stort stort tillykke Sine, wauw der er fede muligheder i det hus! Glæder mig mega meget til at se hvad I gør ved det :)
    Fedt at det endelig lykkedes for Jer og tak fordi du deler!
    Ja køkkenets tapet var også blevet hængende hvis huset var mit, uden tvivl, men er sort hiteck køkken skal også nok blive blæret.

    SvarSlet
  6. Tillykke med huset, - en drøm er blevet til virkelighed?
    Jeg glæder mig til at følge din/jeres indretning og forsætter selv med at drømme (og lede og lede og lede...).

    Det er vidst DIT forår; elevplads og hus....kanont!
    Hilsen
    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
  7. Tillykke med huset - hvor ser det fint ud - det har en skøn stil! Glæder mig til at følge udviklingen!

    SvarSlet
  8. Lækkert hus, det skal nok blive godt :o) Tillykke...

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...