tirsdag den 30. april 2013

Mine 2 ugers praktik i Illums Bolighus

De sidste to uger har jeg været i praktikant i Illums Bolighus som dekoratør. Det har været to inspirerende og lærerige uger med super søde piger der gladeligt deler deres ideér og erfaringer.
De næste 5 uger vil hele Illums Bolighus have bryllupstema, så hvis du står og skal give dit ja, kan du med fordel tage ind og blive inspireret til farver, borddækning, gaver osv.


Èn ting der i hvert fald er kendetegnet for deres udstillinger er, overdådighed!


Denne kuvert på bordet har jeg fået lov at lave helt selv.




...Og denne her har jeg også lavet. Dertil har jeg stået for indgangspartiets podie som jeg også har lavet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...