tirsdag den 11. juni 2013

Hverdags-(skønheds)-helte

Jeg er jo slet ikke i kategorien af skønhedsblogger og heller ej forstand har jeg  på det. Men jeg står hver morgen og aften og nyder disse hverdagshelte, og vil derfor dele dem med jer.
Køb dem!
Hvem er dine ynglings? (Som i produkter)

Fra venstre ses: 
Tromborg rose mist- dejlig forfriskende om morgenen efter make up og eftermiddag.
Dag og natcrem også fra Tromborg- mest fordi jeg ku li duften, den er økologisk og den er pæn.
Tromborg øjncrem/gel- Dejlig forfriskende til trætte øjne.
Essie lakker- mine ynglingsfarver: smoking hot (grå) og Island hopping (rosa)
Parfume: narciso rodríguez - bare fordi den dufter himmelsk OG er pæn!
Sidst men absolut ikke mindst! 
Face Oil med vitamin E fra bodyshop - den giver rigtig meget fugt indenunder cremen til natten, og dufter skønt af roser. Kun 145 kr og man bruger max 5 dråber om dagen. Kan kun anbefales.

Ha en dejlig aften derude

Dette indlæg er IKKE sponsorreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...