onsdag den 12. juni 2013

Inspiration til børneværelse


Tilbage i Oktober 2012, så jeg Denise fra Herligheder havde lavet et DIY indlæg om harlekintern malet på væggen. Jeg har lagt idéen op i hukommelsen og tænkt meget over den siden. 
NU får jeg lov at male det på Karla værelse snart. 
Jeg har valgt en lys grå, pastel grøn, pastel blå, pastel gul, og så har jeg to lyserøde, den ene er måske lidt for pang, nu må vi se.
Jeg har besluttet at lave cirkustema på hendes værelse.
Det blir så fint, med masser pastelfarver, sjov og firnurligheder

Nåh, men ta et kig forbi Denise fine blog, og endnu bedre hendes shop hvor hun sælger masser fede ting. 

1 kommentar:

  1. Hej Sine
    Pæn blog du har dig altså. Jeg bliver lige hængende og følger lidt med :) Glæder mig til at se Karlas værelse!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...