tirsdag den 29. oktober 2013

Vinkel af stuen

En tidlig forårsdag i April fik vi nøglerne til vores lille hus, og jeg klikkede løs på kameraet. Her står Rasmus i vores tomme stue. Siden er der sket meget...



Jeg har sat marmor tapet op på endevæggen mellem Karlas værelse og vores soveværelse. Tapetet er fra Ferm Living. Så har jeg forsøgt at lave en lille "daybed" ovre i hjørnet. Den skal bygges op når jeg finder på noget smart.

Jeg har travlt på arbejdet med at dekorere juleborder, tag til IKEA Tåstrup og stem på mit bord, billeder følger.
Derfor stilheden herinde...

2 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet en fed stue!

    SvarSlet
  2. Ser sååååå fint ud Sine. Må se det live en dag!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...