søndag den 13. oktober 2013

Costumizing IKEA

Ja, som mange allerede ved, er vi flyttet i nyt hus i sommers, og det er jo paradis for en indretningsnørd som mig. At få lov til at starte "forfra" med hvide vægge har været en fantastisk rejse. Jeg er med årerne blevet mere bevidst om min stil og har derfor prøvet at få præcis det hjem jeg ønsker fra starten.
Det har været vigtigt for mig at give min mand plads i indretningen, have et funktionelt hjem, og skabe en god klassisk base med plads til udskejelser. 
Budgettet er ingen hemmelighed, 100.000 kr var hvad vi havde at bruge. Derfor skulle jeg til at tænke kreativt for hvordan pengene blev brugt bedst muligt uden det blev for kedeligt. (Jeg skal hilse og sige at 100.000 kr får hurtig ben at gå på)

IKEA er kendt for at skabe billig indretning, så hvorfor ikke se om vi kunne få så meget som muligt fra IKEA. Vi har valgt nogen af IKEA´s high price produkter, fx PAX skabe med højglans låger og piftet dem op med hjemmelavede lædergreb. Se hvordan du gør her

Længere nede kan du se hvordan man kan lave en alternativ opslagstavle med bordskånere i kork.



Flere IKEA idéer... klik her


2 kommentarer:

  1. FED opslagstavleide med de dersenes bordskånere, den kunnejeg godt finde på at snuppe lige pludselig :-) Håber det går dig godt. Nøj hvor jeg tænker på dig og glæder mig til at ses en dag, hvor vi rigtig har tid til at endevende det hele :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle flotte greb. Vi har også Pax højglans, dog grebsfri med easyluk, det giver et helt stilrent udtryk.
    Glæder mig til at se flere at dine indkøb/idéer...

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...