søndag den 14. december 2014

3. søndag i Advendt. JUL 2014

 Arhhhh Der er nu noget særligt ved de der søndage. Det er så hyggeligt. Jul ER bare hyggeligt. 
Årets advendtkrans er inspireret af en guide i Boligmagasinets julenummer. Det var faktisk ret sjovt og hyggeligt at begive sig ud i. Og fin er den da. Selv Naturen er kommet med hjem. Bogen fik jeg af min svigerforældre i eksamensgave. Jeg har ikke nået at kigge den hele igennem endnu, men indtil nu skuffer den mig ikke. Lidt mere "langhåret" end jeg havde regnet med, men billederne i sig selv og masser små tekster med tips og idéer henter den hjem.


God søndag til alle.



 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...