tirsdag den 29. september 2015

TIP til løb..

I søndags var jeg til det fedeste løb jeg har deltaget i, udover mit maraton i 08. Urban Trail Run er Dansk Arkitektur Center som står for løbet. 40 seværdigheder skulle vi løbe igennem, 10 km og ingen tidstagning. Det var meget specielt i forhold til andre løb jeg har deltaget i, men super duper fedt. Her var oplevelsen i fokus, det kunne jeg smadder godt lide. Ruten tog os bl.a igennem Det Kgl. Bibliotek/Den Sorte Diamant, Kongens Lapidarium, Skuespilhuset, Kvæsthusprojektets P-kælder, Kongens have, Forsvarets Materialegård, Dome of Vision, Dansk Arkitektur Center og Nordatlantens Brygge. Du kan læse mere her hvis du vil løbe med næste år...
Min faste makker og rigtig gode veninde Melissa var ved min side hele vejen. Her er et billede fra turen og fra vores dejlige tur i Italien i sommers..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...